Search for:

Kadry i płace to zakres wszelkich czynności związanych z zatrudnianiem, a następnie rozliczaniem osób zatrudnionych w firmie. Do obowiązków pracodawcy należy cały zakres powinności względem Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Wychodząc naprzeciw z troską o naszych Klientów oferujemy kompleksową usługę prowadzenia kadr i płac. Pragniemy zagwarantować Państwu i Waszym pracownikom komfort, bezpieczeństwo i działanie zgodnie z obowiązującym prawem.

Gwarantujemy również całkowitą poufność w obiegu informacji o naliczaniu wynagrodzeń i zachowania ich wewnątrz firmy.

Naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie akt pracowniczych odbywa się zgodnie z przepisami i w tym celu stale poszerzamy naszą wiedzę szkoląc własny personel. Tym samym nie są Państwo zobligowani do znajomości przepisów prawa w tym zakresie. Działając sprawnie i kompleksowo uwzględniamy potrzeby pracowników, a także stosujemy się do wytycznych o ochronie danych osobowych.

Kadry i płace w Bydgoszczy

W ramach prowadzenia przez nasze biuro obsługi kadrowo-płacowej, oferujemy następujące czynności:

1. naliczanie płac
  2. rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS
  3. sporządzanie rocznych kartotek wynagrodzeń pracowników
  4. sporządzanie deklaracji podatkowych
  5. prowadzenie księgowości płacowej
  6. monitorowanie terminów ważności umów, badań lekarskich, szkoleń BHP
  7. sporządzanie umów zleceń i o dzieło
  8. opracowanie wszelkiej innej wymaganej dokumentacji związanej z zatrudnieniem
  9. sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej dotyczącej ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników
  10. sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych
  11. przygotowywanie rocznych informacji i deklaracji podatkowych
  12. sporządzanie raportów statystycznych wymaganych przepisami prawa pracy
  13. reprezentowanie podczas kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego
  14. obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych

Dlaczego warto skorzystać z outsourcingu kadr i płac?

Do najważniejszych korzyści wynikających z powierzenia obsługi firmy w zakresie kadr i płac biuru rachunkowemu zalicza się możliwość redukcji kosztów prowadzonej działalności. Prowadzenie tego rodzaju obowiązków we własnym zakresie oznacza m.in. wydatki na:

• sprzęt oraz specjalistyczne oprogramowanie komputerowe do sprawnego realizowania spraw pracowniczych,

• wynagrodzenia – czyli zatrudnienie specjalisty z odpowiednimi: doświadczeniem oraz kwalifikacjami, a przy tym liczenie się z tym, że może on pójść
    na urlop czy zwolnienie lekarskie.

•

Tymczasem kadry i płace w Bydgoszczy to zagadnienia, które efektywnie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami mogą być prowadzone przez zewnętrzną księgową. Miesięczna opłata za usługi outsourcingowe jest znacznie niższym kosztem niż organizacja stanowisk pracy w dziale kadrowo-płacowym. Ponadto nasze biuro zapewnia ciągłą obsługę. Korzystając z zewnętrznego wparcia, przedsiębiorcy mogą w większym stopniu skoncentrować się na rozwijaniu biznesu, aby np. pozyskiwać klientów czy zwiększać swoje udziały w rynku.

Kadry i płace – outsourcing dla przedsiębiorców z Bydgoszczy

Prowadzone przez nas biuro rachunkowe w Bydgoszczy zapewnia klientom profesjonalny outsourcing. Wyróżniamy się wieloletnim doświadczeniem oraz doskonałym przygotowaniem merytorycznym, dzięki któremu możemy przejąć zakres obowiązków związany z obsługą kadr i płac.

Powierzając go nam, klienci są spokojni o to, że każdy obowiązek prawny związany z nimi zostanie przez nas rzetelnie i terminowo dopełniony. Zyskują Państwo w ten sposób sprawdzonego partnera w swoim biznesie. Warto rozważyć nie tylko finansowo stałą współpracę w tym zakresie z naszym biurem księgowym w Bydgoszczy. Jeśli chodzi o kadry i płace mogą Państwo na nas liczyć nie tylko w obszarze przygotowania dokumentów kształtujących zależności pomiędzy pracownikiem a pracodawcą, ale również rozliczenia się z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych czy urzędem skarbowym. Jesteśmy do dyspozycji klientów także podczas kontroli w firmie. W przypadku zainteresowania ofertą – zapraszamy do kontaktu osobistego, mailowego lub telefonicznego!